Categorie ⟩ Aanmelden

Kennismaking

Nieuwsgierig naar onze school? Neem dan gerust contact op voor een kennismakingsgesprek. In dit gesprek vertellen we u graag hoe wij op school werken, maakt u kennis met de school ‘in bedrijf’ en krijgt u een rondleiding. Uiteraard is uw zoon en/of dochter van harte welkom.

Voor een afspraak kunt u mailen naar e.schouten@vpcohasselt.nl of telefonisch benaderen. Zie hiervoor de gegevens onder het kopje CONTACT.

Voor onze planning is het fijn wanneer u uw kind uiterlijk in maart, voorafgaand aan het schooljaar waarin uw kind 4 wordt, aanmeldt.

Klik hier voor het aanmeldformulier

Kiest u voor onze school, dan nodigen wij u ongeveer twee maanden voordat uw kind vier wordt uit voor een intakegesprek. Voordat uw kind op school komt mag het twee ochtenden komen wennen. De eerste schooldag is altijd de eerste maandag na de 4e verjaardag van uw kind.