Groep 1/2A bezoekt de groenteboer op de markt

10-11-2022

Vanmiddag zijn we met onze groep 1/2A naar de markt geweest, om daar de groente- en fruitkraam te bezoeken. Om 13.00 uur kwamen we aan en gelukkig was het nog niet druk op de markt. Juf Annemarie kwam ons (vanaf het Anker) ook nog even vergezellen op de markt. De fruitverkoper vond het heel erg leuk om ons te helpen. Nadat we hadden verteld dat we over de appel werken, mochten alle kinderen een appel pakken uit een krat. Dat was echt een verrassing!

We moesten ook nog 3 hele grote appels kopen, die we morgen nodig hebben bij het voorlezen van een boek.
We mochten achter de kraam komen, om de meneer te helpen met het afwegen van de appels. Dion mocht voorlezen hoe duur de appels waren: een 1, een 3 en een 9.
Jonah mocht betalen en gaf een briefje van 5 euro. Een paar kinderen wisten dat we 4 euro terug kregen (nou ja, bijna...).

Nieuws ⟩ archief